Ais Krim Teh Tarik daripada King's Potong Yg Sedap.

Terbaca dalam majalah & tenet  yg skang ni dah ada aiskrim perisa teh tarik ya. Cheq baru tau. Brand daripada King's lak tu. Pasti sodap.  Cheq bagi trivia ckit pasal aiskrim ni.
  • Menggunakan resepi asli F&N iaitu 2.5g serbuk teh dan 2 sudu besar F&N Krimer Manis utk kekalkan rasa manis secawan teh tarik. 
  • Harga sebatang aiskrim King's Teh Tarik ialah  RM 1.30 
  • Utk pek 6 batang ialah dalam  RM6.95. 
Trivia ni cheq ambik daripada Majalah Rapi Bil.268, Feb 2016. Jgn lupa beli majalah Rapi. Banyak info bagus dalam majalah ni. Kat bawah ada pic aiskrim tu. 

Credit to intrend.astroawani.com



2 ulasan:

  1. rasa macam tak pernah jumpa je aisrkrim ni..ada jual kat mana je ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah i pun lom jumpa lagi. Rasanya dah mula jual kat supermarket besar kut. Maybe ada kat Aeon atau Giant atau mana mana supermarket berdekatan. hihi.

      Padam